• OMX Baltic0,02%261,86
  • OMX Riga−1,06%872,49
  • OMX Tallinn0,13%1 686,24
  • OMX Vilnius−0,17%1 010,36
  • S&P 5000,00%5 745,37
  • DOW 300,00%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,27%8 307,36
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,39
  • OMX Baltic0,02%261,86
  • OMX Riga−1,06%872,49
  • OMX Tallinn0,13%1 686,24
  • OMX Vilnius−0,17%1 010,36
  • S&P 5000,00%5 745,37
  • DOW 300,00%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,27%8 307,36
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,39
  • 22.01.15, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haribo peatas rassistlikuks peetud lagritsakommide tootmise

Saksa magusatootja Haribo pidi peatama lagritsakommide tootmise, mida müüdi Taanis ja Rootsis, sest ostjad pidasid neid rassistlikeks.
Haribo kuulsaim toode on puuviljamaitselised kummikommid.
  • Haribo kuulsaim toode on puuviljamaitselised kummikommid. Foto: epa
Daily Mirror kirjutab, et pruuni värvi soola- ja lagritsasiirupikommid olid peakujulised ja neil olid erinevad näod. Tootja selgitas, et kommide mõte oli kummardus Aafrika, Aasia ja indiaani iidsele kunstile.
 
Haribo lagritsakommid
  • Haribo lagritsakommid Foto: kuvatõmmis
Paraku ei osanud tarbijad selles midagi kunstilist näha. Keegi taanlane leidis Twitteris isegi, et Haribo tuletas talle meelde Taani koloniaalset minevikku.
Pärast teema tõstatamist suhtlusvõrgustikes kadus Haribo kodulehelt ka kommide pilt ja kirjeldus. Ettevõtte Taani haru juht Ola Dagliden selgitas, et Haribo otsustas lõpetada nende kommide tootmise.
Haribo on Saksamaal Bonnis 1920. aastal rajatud ettevõte, mille nimi on tuletatud asutaja ja firma kodulinna esitähtedest ehk Hans Riegel Bonn.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele